ویدئو | استقبال ویژه فرزند شهید مدافع امنیت محمدرضا اسداللهی از پیکر شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد «جمهور» در ادامه راه «شهید» جبلی: صداوسیما در تدارک مناظره‌های ریاست‌جمهوری است حضور دیپلمات‌ها در مراسم تشییع شهید جمهور در مشهد خادم‌الرضا به مشهدالرضا(ع) رسید (۳ خرداد ۱۴۰۳) خداحافظ آقای رئیس‌جمهور | مشهدالرضا، آخرین مقصد خدمت خادم‌الرضا(ع) بشار اسد: به‌زودی برای عرض تسلیت به ایران سفر خواهم کرد ورود هواپیمای حامل پیکر شهید جمهور به مشهد (۳ خرداد ۱۴۰۳) + عکس و فیلم درباره مالک رحمتی؛ از جنوب مراغه تا استانداری آذربایجان شرقی جلسه گروه‌های مقاومت با حضور سلامی و قاآنی در تهران (۳ خرداد) ویدئو | انتقال پیکر مطهر رئیس‌جمهور شهید از بیرجند به مشهدالرضا(ع) برگزاری مراسم بزرگداشت شهید جمهور و همراهان از سوی رهبر معظم انقلاب (شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳) باقری‌کنی: تنش‌زدایی با همسایگان قطعا استمرار خواهد یافت ادای احترام روسای نظام‌های قضایی کشور‌های عضو سازمان شانگهای به شهدای خدمت ایران حضور ظریف و عراقچی در مراسم تشییع پیکر امیرعبداللهیان در وزارت خارجه زلفی‌گل: شهید رئیسی نماد تقوای سیاسی و تواضع اجتماعی بود دفاع وزیر خارجه نروژ از تصمیم کشورش برای به‌رسمیت‌‌شناختن فلسطین کوربین: زمان به‌رسمیت‌شناختن کشور فلسطین فرارسیده است پیکر رئیس‌جمهور شهید وارد بیرجند شد + فیلم وداع پرشور زائران و مجاوران رضوی با پیکر شهید امیرعبداللهیان در حرم مطهر رضوی + فیلم
سرخط خبرها

فرمانده کل ارتش: ارتقای توان پهپادی ما توقف‌ناپذیر است

  • کد خبر: ۱۱۰۳۸۷
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
فرمانده کل ارتش: ارتقای توان پهپادی ما توقف‌ناپذیر است
امیر سرلشکر موسوی گفت: انواع پهپاد‌ها الان در نیرو‌های مسلح از جمله در ارتش مشغول انجام مأموریت هستند و به هیچ وجه ارتقای توان رزمی از جمله ارتقای توان پهپادی توقف‌پذیر نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از پایگاه پهپادی راهبردی ۳۱۳ گفت: امروز این توفیق را داشتیم که بخشی از توانمندی پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارائه کنیم. همه این امکاناتی که فراهم شده در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) و سیاست‌های ابلاغی ستاد کل نیرو‌های مسلح ایجاد شده است که بتوانیم در مقابل تهدید‌های احتمالی، وظیفه و ماموریت اصلی خود را که دفاع از استقلال، نظام جمهوری اسلامی و حدود و ثغور کشورمان و برقراری امنیت ملت بزرگ ایران است به خوبی انجام دهیم.

وی افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای ارتقای توان رزمی خود به هر اندازه‌ای که نیاز باشد تلاش می‌کنند و برای تحقق این هدف، در همه حوزه‌ها به‌ویژه در بخش قابلیت‌های پهپادی با اتکا بر توانمندی‌های بومی و جوانان پیشرفت‌های بسیاری داشته‌اند تا امروز که بخشی از آن‌ها را که مجهز به انواع تسلیحات و تجهیزات بومی ایرانی است در اینجا ملاحظه کردید. بزرگترین دستاورد ما این است که به هیچ کجا وابسته نیستیم و همه آن چیزی را که برای دفاع از کشور و انجام ماموریت نیاز داریم را خودمان فراهم می‌کنیم و به هیچ وجه ارتقای توان رزمی از جمله ارتقای توان پهپادی توقف‌پذیر نیست.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: خدا را شاکریم که می‌توانیم از ملت مقاوم و قوی خودمان به خوبی دفاع کنیم و امیدواریم بتوانیم با روی سفید از این مسئولیت بیرون بیاییم. انواع پهپاد‌ها الان در نیرو‌های مسلح از جمله در ارتش مشغول انجام مأموریت هستند؛ از پهپاد‌های کوچک تا بزرگترین آن‌ها که «کمان ۲۲» است که این‌ها هرکدام ماموریت متنوعی دارند. برای ماموریت‌های محلی، تاکتیکی و راهبردی، ما به انواع پهپاد‌های شناسایی، رزمی، انهدامی، اسکرامبل و... نیاز داریم که ماموریت‌ها را بتوانند انجام دهند.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: نیاز به تقویت پهپاد دورپرواز با مداومت پروازی بالا و توان حمل بالای مهمات برای زدن اهداف راهبردی، باعث شد که ارتقای قابلیت پهپاد‌های موجود و تجهیز به انواع موشک‌ها و بمب‌ها با برد‌های مختلف را در دستور کار خود قرار دهیم و با کمک جوانان با انگیزه، متعهد و متخصص مسیر خوداتکایی را با طراحی و تولید انبوه پهپاد‌ها ادامه خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->